niedziela, 11 października 2015

CANDY - WYNIKI

Witajcie, przepraszam, że tak długo musiałyście czekać ale w końcu udało się i jestem z wynikami. Oczywiście nagrodzić chciałabym wszystkie osoby ale się nie da, dlatego też będą trzy nagrody:


1. Główna




 
 


2. Nagroda 


 Renia
   
3. Nagroda










Bardzo Wam dziękuję za udział i odwiedziny na moim blogu, oczywiście będzie mi miło jeśli ze mną zostaniecie, postaram się w najbliższym czasie odwiedzić wszystkie osoby które się zapisały na candy:)Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli!

21 komentarzy:

  1. gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, jaka Ty mi dziś radość sprawiłaś....Nawet nie wiesz jak wielką, mój blog ostatnio zakurzył się, pomyślałam wejdę i zobaczę co gdzie słychać, a tu proszę...Ależ Ci bardzo, bardzo, bardzo dziękuję ;)
    Gratuluję dziewczynom...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom :) A Tobie dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ miła niespodzianka :) I jakież miłe towarzystwo! Bardzo się cieszę i gratuluję pozostałym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że dopisało mi szczęście. Dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla wylosowanych !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję koleżankom :) A Tobie Kasiu dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach nie udało mi się, ale miliony buziaków urodzinowych dla Miśka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, dziekuję za zabawe . Gratuluję dziewczynom, które wygrały.
    Pozdrawiam srdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu z powodu koszmarnego braku czasu dopiero dziś piszę :) Wszytkiego dobrego dla Was a szczególnie dla "Misia" , który ponad 2 tygodnie temu skończył ROCZEK. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom a dla Ciebie miłego tygodnia życzę:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń