czwartek, 25 lipca 2013

Nominacja

Witajcie, otóż Dagmara z blogu Zielony koszyk nominowała mnie do nagrody Versatile Blogger Award, za którą bardzo ale to bardzo dziękuję!



Zasady the Versatile Blogger Award:

 
  1.  Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
  2.  Dziękuje za nominacje.
  3.  Ujawnia 7 faktów o sobie.
  4.  Nominuje 7 blogów.
  5.  Informuje o nominacji blogi nominowane. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 A teraz 7 faktów o mnie:

1. Mieszkam w mieście ale wychowałam się na wsi i niestety tęsknie za klimatami wiejskimi, za zielenią, blaskiem gwiazd w nocy, za tym spokojem który tam jest.

2. Moją słabością są słodycze co niestety widać na pierwszy rzut oka, ale nie potrafię sobie odmówić słodyczy.

3. Uwielbiam zwierzęta, przede wszystkim psiaki i koty, zresztą jednego mruczusia jestem właścicielką.

4. Niestety mam trudny charakter i jestem ciężka we współżyciu.

5. Jestem typem samotnika.

6.  Z zawodu jestem księgową i w tym zawodzie pracuję.

7.  Bywam szalona i miewam szalone pomysły.


No to nadeszła chwila nominacji:


Pozdrawiam ciepło i życzę miłego wieczoru!

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację :) wiele to dla mnie znaczy, że moje prace się podobają :)
    pozdrawiam ciepło,
    Becia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję, Kasiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, Kasiu za wyróżnienie, ale już na początku blogowania postanowiłam, że nie będę brać w tym udziału, po prostu to "nie moja bajka i klimaty", mam nadzieję, że się nie obrazisz... pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci bardzo za nominację. Cieszę się, że do mnie zaglądasz i coś ci się tam u mnie podoba, skoro mnie wybrałaś. Pooglądam sobie Twój blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie dziękuję za nominację! jest mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia :)

    www.moj-przystanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń