niedziela, 8 września 2013

Ślubne bez papieru ozdobnego

Witajcie! dziś jestem zmęczona po wczorajszym weselu ale chciałam Wam pokazać kolejne ślubne pudełka, kolejne z tortem ale tym razem bez papieru ozdobnego, takie było zamówienie. Żeby pudełka nie były mdłe w jednym zastosowałam mój nowy nabytek czyli dziurkacz magnetyczny, w drugim przepuściłam papier przez maszynkę i wytłoczyłam. Jedno pudełko białe, drugie ecru. Zresztą zobaczcie i oceńcie sami:















Dziękuję Wam za odwiedziny, za miłe słowa i za to, że jesteście. Witam tez nowych obserwatorów, jest mi miło Was u mnie gościć:)

A teraz odpowiem na pytania, które czasem pojawiają się w komentarzach;

- jeśli chodzi o dziurkacz magnetyczny, to musiałam go "wyczuć" po kilku próbach stwierdziłam, że muszę sobie pomóc dodatkowymi liniami i wtedy wyszło prosto. Myślę, ze każdy musi tak naprawdę sam dojść do tego jak najlepiej go używać.

- jeśli chodzi o księgę, to robi się ją szybko, na pewno szybciej niż box, ale wymaga dokładności, staranności, żeby wszystko się ładnie zeszło, ale myślę że warto bo efekt jest naprawdę fajny.

- jeśli chodzi o buciki to nie ma na nie kursu ale znalazłam szablon w necie dokładnie tutaj, wycięłam, odrysowałam i jakoś wyszło, przy sklejaniu jest troszkę zabawy ale myślę, że im więcej się zrobi tym lepsze będą każde następne:)

- kiedyś też ktoś zapytał kiedy mam na to wszystko czas, no więc chciałabym móc wydłużyć dobę, najczęściej pracuję w weekendy i zdarzało mi się zaczynać bardzo wcześnie rano i kończyć bardzo późno, ale lubię to robić i sprawia mi to frajdę. Pracuję też zawodowo i praca moja też wymaga czasem dodatkowo poświęconego czasu w domu ale staram się to godzić. Chciałabym się też nauczyć robić rzeczy z papierowej wikliny, robić róże cukierkowe z krepy, zresztą od pewnego czasu uczę się je robić, jak na razie z marnym skutkiem.

Bardzo się rozpisałam, mam nadzieję, że ktoś dotarł do końca postu:)

Pozdrawiam ciepło:)

 Jutro powinno odbyć się losowanie dwóch szczęśliwców w moim rocznicowym candy:) mam nadzieję, ze nic mi nie przeszkodzi i wszystko odbędzie się zgodnie z planem:)

Miłego wieczoru życzę:)
 

28 komentarzy:

  1. Post - co z tego, że być może długi (dla mnie nie), skoro tyle zawiera ciekawych i przydatnych wiadomości
    Pudełka - wyszły Ci świetnie, ale to w sumie żadna nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne są te pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakie piękne! Jak zawsze:) Pisz jak najwięcej, bo fajnie się Ciebie czyta:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełka a pierwsze z ażurowym motywem - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne pudełko i ten torcik...cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. te torciki mi serce kradną :) przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. wiem już co chcę na urodziny , pudełko z ażurowymi ścianami rewelacja , wiedziałam że mi się spodoba efekt, czułam to . Przy okazji życzę Ci więcej czasu na swoje potrzeby , wiem jak to jest , tylko że ja pracuję tylko nocą i brakuje mi zawsze doby

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne boxiki tworzysz:) I ten torcik jest uroczy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać, więc dla mnie post wcale nie jest długi.
    Pudełka wyglądają fantastycznie. Dziurkacz opanowałaś doskonale, jak widać na załączonych obrazkach.
    Pozdrawiam słonecznie wbrew temu co za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełka delikatne i eleganckie - śliczne :)

    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pudełeczka :) Dzięki za link do szablonu na buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełka są przecudownej urody! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te pudełeczka. Brak papieru ozdobnego tylko dodaje im uroku. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne boxy, a te ażurowe ścianki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ażury! I chyba jeszcze bardziej wytłoczenia - trzeba przyznać, że jakbym stała się szczęśliwą posiadaczką maszynki to głównie bym wytłaczała papier. Świetne te pudełeczka - masz kochana do nich rękę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wyglądają te ażurowe i wytłaczane ścianki

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł i piękna praca, gratuluję!
    Ano tak, życie scraperki... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza i bardzo estetyczna praca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. obydwa boxiki sa niesamowicie śliczne! cudeńka po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  20. eleganckie i przecudne jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie cudowne! A ja ostatnio wzięłam się za robienie pudełek i jakoś mi nie idzie:( Chyba przez tą pogodę, do czego bym się nie dotknęła, to wszystko psuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne :)
    Takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pudełka, które robisz przepiękne. Szczegóły takie dopracowane, szczerze podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny boxik, klasyczny, delikatny bardzo elegancki :) Świetne torty, muszę spróbować coś takiego wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń