piątek, 12 września 2014

Zaległości ciąg dalszy

Witajcie! W pierwszych słowach chciałabym Wam bardzo podziękować za wszystkie słowa wsparcia pod postem z pudełkiem z kołyską, oczywiście jak tylko maluch się urodzi powiadomię Was na blogu:) Dziękuję Wam jesteście wspaniali! Jestem z siebie dumna udało mi się uporać z ostatnimi zaległościami. Jakiś czas temu wzięłam udział w zabawie podaj dalej, w mojej zabawie zgłosiły się tylko dwie osoby i z tego co wiem moje przesyłki dotarły do adresatek więc mogę pokazać co dla nich wykonałam.

1. Pierwsza z nich Kasia jest wielbicielką storczyków, zresztą na swoim blogu poświęciła tym kwiatom bardzo wiele uwagi, sama kocham storczyki i mam ich liczną kolekcję, więc postanowiłam dla Kasi wykonać szkatułkę z motywem storczyka:







2. Druga osoba to Jola, którą uwielbiam, która kojarzy mi się z bardzo ciepłą osobą. Dla Joli wykonałam przepiśnik, jak dla mnie takie wspomnienie lata, w kolorach i papierach które lubię, które kojarzą mi się ze słodyczą truskawek, z kwaśnym posmakiem wiśni, dżemami i innymi przetworami. Mam nadzieję, że Jola zapełni go cudnymi pachnącymi przepisami:)





Na dziś to wszystko, dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i komentarze! Miłego dnia!

16 komentarzy:

  1. Cudowne prace, trzymam nadal kciuki za Ciebie i maluszka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia na pewno będzie zadowolona !!! a ja już czekam niecierpliwie na Twojego maluszka ..wypatruje i wypatruje :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ cudowności stworzyłaś , storczyk ślicznie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda! Szkatułka przepiękna!! A przepiśnik równie piękny :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oba prezenty są świetne - pudełeczko ładne delikatne, a przepiśnik pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkatułka jest idealna a przepiśnie wyszedł rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasieńko jak zwykle cudownie, czytelnie, przejrzysto, a zarazem tak bardzo dopracowane! cudo

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace i szkatułka i przepiśnik. Przepiśnik wyobrażam sobie jaki piękny bo mam. Jak na razie go oglądam bo mi się bardzo podoba i dokładnie muszę zaplanować w jakiej kolejności wpisywać przepisy:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Artystyczne dusze zawsze pojawiały się w mym życiu...fajnie mieć hobby ..fajnie coś robić..mieć z tego radość i satysfakcję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. obie przegenialne :) ale że dla mnie decoupage to czarna magia, to szkatułka zdecydowanie wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Kasiu za tak wspaniałą szkatułkę. Trafiłaś w samo sedno. Niebawem relacja u mnie na blogu..
    Czekam na Twojego malucha!!!! Wszystkiego dobrego!!! i raz jeszcze dziękuję!!!!SZKATUŁKA jest OBŁĘDNA!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne prezenty wykonałaś, są obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasieńko, dzięki za tak miłe słowa... się czerwienię :) możecie mi zazdrościć, pozwalam :) bo przepiśnik jest przecudny! nie wiem, czy będę miała śmiałość go zabazgrać, w każdym razie musi na pewno nabrać mocy urzędowej :) a dodatki, które znalazłam w kopercie są rewelacyjne! i też nie wiem, kiedy ich użyję, chyba poczekają na jakieś szczególne okazje bądź osoby... ps. o tym, ze też Cię uwielbiam chyba pisać nie muszę, prawda? :D :D :D buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace, szczególnie szkatułka :) Storczyk jest bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne cudeńka :) Tak przepiśnik jak i pudełeczko wyglądają tak jak wszystko u Ciebie- ślicznie i estetycznie :D

    OdpowiedzUsuń