niedziela, 18 maja 2014

Dla dzieci

Witajcie!Dawno mnie nie znów nie było ale wiele się dzieje. Zeszły weekend spędziłam w szpitalu i wypuścili mnie dopiero w poniedziałek, do tego sporo pracy w pracy. Ale nie przeszkodziło mi to poczynić kilka prac, które właśnie dziś mam zamiar Wam zaprezentować:

1. Karteczka na powitanie maluszka:


2. Księga komunijna:






3. Kartka z tortem z wysuwanymi życzeniami, mój nowy wzór:







I to wszystko! Bardzo dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie miłe słowa, bardzo się cieszę, że mimo tego, ze bywa rzadko odwiedzacie mnie. Wielkie dzięki!! Wczoraj kupiłam bilety na wyjazd do Warszawy na zlot Scrapbookingowy, mam nadzieję, ze stan zdrowia nie pokrzyżuje mi planów:) Życzę Wam miłego wieczoru i pozdrawiam cieplutko! Jutro postaram się nadrobić zaległości weekendowe na Waszych blogach!!




20 komentarzy:

  1. Pierwsza karteczka - cudo, księga - zjawiskowa, a trzecia z tortem po prostu powaliła mnie na kolana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny torcik, mogę Cię tylko pocieszyć też mam zaległości na blogach i w ogóle i pamiętam o podaj dalej dla Ciebie mam nadzieję, że w tym tygodniu będę miała więcej czasu i wywiążę się z obietnicy:)) pozdrawiam i dużo zdrowia życzę Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Cię przeczytać! Piękne prace stworzyłaś, zwłaszcza pyszny torcik skradł me serducho. Co do wyjazdu na zlot to korzystaj, póki możesz:)) Pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no, Kasieńko, trochę mnie przestraszyłaś informacją o szpitalu - mam nadzieję, że z Wami wszystko w porządku... a prace, oczywiście, przecudne! ostatnia karteczka - niesamowita, a pomysł - rewelka! Trzymajcie się ciepło i zdrowo! Ja do Wawy nie pojadę, ale kusi nie Wrocław, bo już wtedy na urlopie będę, tylko muszę "dozbierać" na przejazd, bo na warsztaty już mam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Taak, dobrze poczytać co u Ciebie, a i widać, że nie tracisz czasu;) Śliczne prace, przyciągają wzrok każda z osobna:) Torcikowa jest rewelacyjna! Pozdrawiam, ech szkoda, że Warszawa tak daleko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że już wszystko dobrze. Ze dobrze się czujecie. Piekne prace, profesjonalnie wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny boxik, fajnie widzieć piekne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Księga komunijna jest śliczna, torcik cudowny, a karteczka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna grafika z bobasem ;) A kartka z tortem jest po prostu obłędna!!! :) Aż ma się ochotę schrupać ten torcik ;) Mam nadzieję, że Twoje zdrowie wróci do normy i będziesz mogła spokojnie tworzyć więcej takich piękności :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne prace, a torcik- niesamowity!!!
    Dobrze, że już w domku jesteś- spokoju i zdrowia Ci życzę, Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny tort i ta pierwsza karteczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny torcik , prawdziwe arcydzieło . Zlotu Ci zazdroszczę , zyczę udanego pobytu i bardzo owocnego

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace- bardzo podoba mi się grafika na pierwszej. Tort jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowite prace wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  15. zachwycasz Kasiu ,
    jesteś pracowita jak mróweczka !!!!
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace bardzo mi się podobają, a najbardziej urzekł mnie smakowity torcik:) Pozdrawiam gorąco i dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale prace. Nie będę odosobniona w zachwycie nad torcikowa kartką. Jest fantastyczna, pomysłowa i robi wrażenie:-)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra pomysł z tym torcikiem! Cała konstrukcja nie dość że wygląda bardzo estetycznie, to jeszcze jest ślicznie ozdobiona. Gratuluję efektu i do zobaczenia na Zlocie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale słodziaki, a ile się u Ciebie dzieje! Godne podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle pięknych prac pokazałaś i aż nie wiem na której wzrok skupić:) Same cudowności!!!!:)

    OdpowiedzUsuń