niedziela, 4 maja 2014

Komunijnie

Witajcie! Dawno mnie nie było no ale niestety remont trwa, ciężko mi się nachylać z brzuszkiem nad laptopem który obecnie dość nisko stoi. Ale to nie oznacza, że nic nie robię. Dziś będzie post komunijny, następne posty powinny się ukazywać automatycznie, nie chciałam wszystkiego wrzucać do jednego postu bo było by za dużo, zatem zapraszam do oglądania:

1. Pudełka:



























2. Kartki Komunijne:








3 Księgi Komunijne:










No to Was troszkę zasypałam. Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie ciepłe słowa. Jutro w pracy przed śniadankiem postaram się nadrobić zaległości na Waszych blogach. Co do mojego maleństwa to w poniedziałek przedstawiło się i jest to chłopiec. Musiałam "zaprzyjaźnić" się z ciśnieniomierzem i kilkoma konkretnej wielkości tabletkami, czeka mnie też wizyta w szpitalu...
Bardzo Wam również dziękuję za kartki świąteczne, za życzenia na blogu i przepraszam, ale niestety nie miałam możliwości się odwdzięczyć...Cały czas w domu mały bałagan chociaż udało nam się pomalować salon w długi weekend, więc kolejna rzecz do przodu.No nic koniec nudzenia. Życzę Wam miłego wieczorku!! Pozdrawiam serdecznie!

23 komentarze:

  1. Wszystkie rzeczy są naprawdę śliczne, ale mnie chyba najbardziej podoba się to pudełeczko z różowymi różyczkami w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne komunijne prace,każda zachwycająca.Gratuluję i życzę spokojnego oczekiwania na rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, gratuluję już dzisiaj synka:) Za pewne będzie oczkiem w głowie mamusi!!! Piękne pudełka, co jedno to ładniejsze. Są cudowne, tak samo jak kartki komunijne, księgi. Uważajcie na siebie i życzę Wam wszystkiego co najlepsze.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, Kobietko, obficie nas potraktowałaś i to samymi ślicznościami, normalnie pozazdrościć weny i wykonania :)) cudne wszystko, napatrzeć się nie mogę :))
    pozdrów Maleństwo od cioci Joli :) niech rośnie zdrowo, a Ty się pilnuj i łykaj te wszystkie niemałe medykamenta, żeby Chłopina zdrowo się rozwijał, a Ty z Nim ;)) wszystkiego naj... i buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace i jak dużo.
    Ty się nie przemęczaj tymi porządkami, najważniejsza jesteś Ti i Synuś. Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i życzę zdrówka i spokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jak zwykle niesamowicie piękne i staranne. ;) Te otwarte księgi w pudełkach wyglądają obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, niesamowicie cudowne rzeczy stworzyłaś :)
    Pozdrowionka dla Ciebie i brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem aż tylu pięknych i czasochłonnych prac! Pudełeczka przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest takie piękne !!!
    Kiedy ty to zrobiłaś ??
    Tyle boxów, kartek, książek...
    A te małe książki w boxikach - już całkiem szczena mi opadła.
    Dużo zdrówka życzę Kasiu Tobie i maluszkowi.
    Nie przemęczaj się i dużo odpoczywaj.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O faktycznie! Ale się u Ciebie posypało Kasiu! Cudne prace! A te księgi mini w środku też robiłaś sama? Mróweczka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wysyp , pracowita pszczółko ....Świetnie wyszły te księgi . ... Niech rośnie zdrowo !

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne pudełka i karteczki !!!
    Podziwiam, że w natłoku innych ważnych zajęć znajdujesz czas na tak pracochłonne prace.
    Dużo zdrowia Wam życzę i spokojnego odpoczynku również.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zastanawiałam się która ładniejsza i mam z tym duży problem, bo podobają mi się wszystkie, a ta książka w pudełko jest cudowna:))
    I jeszcze coś proszę Cię o adres do podaj dalej na e mail: 1960monika@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrówka życzę Tobie i maleństwu Monika:))

    OdpowiedzUsuń
  14. więc będzie u Ciebie niebiesko ..super...
    zaniepokoiłas mnie tą wizytą w szpitalu więc oszczędzaj się !!!
    a Twoje prace jak zawsze śliczne i tak szczegółowo dopracowane :)
    buziaki śle blogowa ciotka :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne :) Zachwyciły mnie duże kwiaty na wieczkach i księgi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wysyp wspaniałych prac ;) nie umiem wybrać najładniejszej...wspaniale prezentuje się ta księga w pudełeczkach, z resztą wszystko piękne! Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i synusia :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. ja cię nie mogę co za wysyp po prostu cudenka gratuluję życzę wam zdrowka

    OdpowiedzUsuń
  18. oj dziekuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, śliczne te kartki, a jaka produkcja maszynowa :D

    OdpowiedzUsuń
  20. urocze te malutkie książeczki w srodku ^^ i śliczne karteczki :) no i najlepsze życzenia dla chłopczyka ;) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, ile przepięknych prac! Aż zawrotu głowy można dostać !:) dużo zdrówka dla Ciebie i synka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW cudna produkcja, wszystko idealnie wykonane, podziwiem te maleńke księgi - wyszły genialnie :D resztą prac również się bardzo zachwycam :D - Dużo dużo zrdrówka dla Was :D

    OdpowiedzUsuń