piątek, 23 maja 2014

Podziękowanie

Witajcie! Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami, za Wasze odwiedziny i za to, że jesteście. U mnie nadal remont, ale już bliżej niż dalej końca, poza tym mój synek zaczął dawać o sobie znać, delikatnie mnie szturcha:) Za oknem skwar który mi niestety nie służy, ale jeszcze tydzień i zaczynam siedzenie w domu. Jest mi coraz ciężej się poruszać ale daje radę. Trochę obawiam się wolnego bo tak naprawdę przez ostatnie 16 lat pracy nie miałam dłuższego wolnego niż 4 tygodnie. A co dziś mam dla Was? Otóż karteczki jako podziękowanie za współpracę. Miały być skromne i myślę, że są:







Jasna karteczka jest dla kobiety, ciemna dla mężczyzny.

Mam do Was pytanie, czy ktoś z Was robił zakupy w sklepie Hopmart? Jeśli tak, napiszcie proszę w komentarzu czy były jakieś problemy z dostawą?

Na dziś to wszystko, ja zmykam gotować pierogi, które udało mi się dzisiaj zrobić, co prawda na raty ale w końcu są!!! Lubię czasem wcześniej wrócić z pracy wtedy mogę oddać się swoim pasją, no chyba, że padam na twarz i wtedy padam na łóżko:)

Miłego popołudnia Wam życzę i zapraszam w kolejne dni bo będą kolejne wytworki:)

Buziaki! 

16 komentarzy:

  1. i do tego lepisz pierogi .... kiedy masz na to czas ???? Jestem pod wrażeniem . Całuski dla Was.... karteczki nie są takie skromne -śliczne ażurowe cacuszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, odpoczywaj, życzę Wam wszystkiego naj naj naj i oby było tylko lżej...Wspaniałe prace-podziękowania, dzisiaj pokazujesz, czekam na kolejne. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za...odwiedziny u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwa elegancja, a do tego pierogowy klimat ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki są urocze - z wolnym dasz radę nawet nie zauważysz że masz wolny czas rzekomy - kochana tam zakupów nie robiłąm więc nic nie podpowiem buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki. :)) W wolnym czasie na pewno stworzysz całe mnóstwo takich cudeniek! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki! Odpoczywaj

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne kartki :) bardzo eleganckie :)
    super, że synek daje już o sobie znać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki są śliczne i eleganckie.
    Do wszystkiego trzeba się przyzwyczaić, więc z wolnym czasem z pewnością sobie poradzisz:-)
    Jesli chodzi o Hopmart robilam tam zakupy tylko raz, ponad rok temu, ale z zakupami nie było problemu. Na przesylke czekalam kilka dni (nie pamiętam dokładne ile) ale wcale nie zbyt długo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Skromne Kasiu, ale i eleganckie. Piękne są te wykrojniki!

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz, że uwielbiam te ażurowe kartki :)) są piękne i nie trzeba wielu dodatków, bo aż szkoda je zakrywać :) cieszę się, że w miarę dobrze się czujesz, a Maleńki niech jak najczęściej daje znaki, że jest, bo fajne uczucie, prawda? :) wypoczywaj, ile możesz, na zapas ;P pozdrawiam cieplutko :)) i ślę całuski dla Mamuśki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne podziękowania !!!
    Delikatne i z moim ulubionym wykrojnikiem ;)
    Niestety nie robiłem tam jeszcze zakupów, tak więc nie mogę pomóc.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :) Karteczki śliczne :)
    Wypoczywaj, ciesz się chwilą i twórz :) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne, podoba mi się wzór na karteczkach

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są :) Przetrwasz jeszcze ten tydzień, a potem na wolnym dni będą lecieć Ci jak szalone ;) Będziesz mieć dużo czasu na tworzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo delikatne- podoba mi się ten ażurek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, wiesz, że ja uwielbiam Twój styl :) Karteczki wyszły idealnie :)

    OdpowiedzUsuń